השארת תגובה
צריכים לקדם את האתר של העסק? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל הטיפים לקידום אתרים בעידן הדיגיטלי החדש.
לפני שאנחנו רצים לתת לכם טיפים לקידום אתרים בעידן הדיגיטלי החדש, חשוב לנו להסביר לכם שהכל מתחיל בבסיס.
לפני הכל, אתם צריכים לבנות אסטגטריה ברורה שתהיה נגזרת ישירה למטרות של העסק שלכם וליעדים שלו.
מה זה אומר בפועל? שקודם כל אתם צריכים להגדיר מה המטרה שלכם ומה יהווה מבחינתכם הצלחה. אחרת, כל תקציב שתשימו על קידום פשוט ילך לפח.
במהלך בניית המטרות והאסטרטגיה אתם צריכים לברר עם עצמכם מי קהל היעד שלכם, מה אתם מציעים ללקוחות שלכם, מה יהווה מבחינתכם הצלחה, האם מכירה? האם תנועה לאתר? רק אחרי שיהיו לכם תשובות לשאלות האלה אתם יכולים לצאת לדרך.
קידום בגוגל הוא לא מטרת העל שלכם, הוא הכלי שבאמצעותו תוכלו לממש את המטרות שלכם. לכן, כל עוד לא תצרו בידול ביניכם לבין המתחרים בכל הקשור לקידום, אתם ממש לא הולכים להתבלט.
אז מה זה אומר בפועל, בידול? ראשית, אתם צריכים להחליט עם עצמכם במה אתם שונים מאחרים, מה אתם עושים אחרת, איפה החולשות שלכם ואיפה החוזקות שלכם.
אגב, הטיפ הזה נכון גם לקידום, אך כמובן גם בכל הקשור לתהליך בניית אתר אינטרנט לעסק שלכם, כזה שיבדל אתכם מהאחרים.
צרו לאתר שאתם רוצים לקדם שפה שונה, השתמשו באמצעים ויזואליים כמו גרפים, סרטוני וידאו וכדומה. בניגוד לעבר, כיום לגולשים אין זמן ואין סבלנות לקרוא כמויות גדולות של תכנים, הם רוצים הכל כאן ועכשיו, זז, מעניין, דינאמי, תנו להם את זה.
כיום יש מגוון כלים לקידום אתרים, אך בכל הקשור לקידום אתר בגוגל אנחנו מדברים על שתי אופציות, קידום אורגני וקידום ממומן.
מדובר כמובן בשתי דרכים שונות, הן מבחינת הכלי עצמו, הן מבחינת התוצאות והן מבחינת הדרך שבה הגולשים תופסים את האמינות של האתר שלכם.
קידום אורגני הוא קידום הוא תהליך ארוך טווח שמטרתו לשפר את הדירוג של האתר שלכם במנוע החיפוש של גוגל.
הדירוג מושפע ממגוון פפרמטרים כמו איכות התוכן באתר, הרלוונטיות שלו לגולש, מבנה האתר שלכם, קישורים מאתרים חיצוניים ועוד.
לעומת זאת, קידום ממומן מבוסס על תשלום פר הקלקה על המודעה שאתר מפרסמים בגוגל. מכאן אתם כבר מבינים שלא מדובר בקידום טבעי, אלא במודעה, סוג של פרסומת, שאתם תשלמו על כל הקלקה עליה.
ההבדל בין שתי הדרכים בא לידי ביטוי בכך שקידום אורגני הוא כלי מצויין לטווח הארוך, אך התוצאות לא יהיו מיידיות. לעומת זאת, בקידום ממומן התוצאות יהיו מיידיות וככל שתשקיעו יותר כסף, כך תכניסו יותר.
בסופו של דבר, ההמלצה שלנו עבורכם היא לבחור בשילוב של שני הכלים גם יחד, על מנת להגיע לתוצאות טובות.