PPC – פרסום ממומן בגוגל

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on email

קידום ממומן הוא פעולה של רכישת מקום לפרסום המודעה שלכם במנוע החיפוש של  Google. רכשית מקום זה מבטיח שהמודעה שלך תראה על ידי משתמשים שמחפשים את מילות המפתח הספציפיות הקשורות למוצר או לשירות אותו אתם מספקים.

קידום ממומן בגוגל PPC הוא טכניקת פרסום שחברות משתמשות בה כדי להגביר את הנראות של המוצרים / השירותים  שלהן מול המתחרים. פרסום ממומן בגוגל משמש בעיקר ליצירת תעבורה לאתרים ויתרון תחרותי בשוק.

פרסום ממומן בגוגל נעשה על ידי תוכנה הנקראת Google AdWords  ל Google AdWords יש אלגוריתם שמעריך את הביצועים של הפרסומות של החברה המפרסמת על ידי מדידת שיעור קליקים, תקציב הוצאה, ציון רלוונטיות ומיקום. ובכך האלגוריטם מחליט איכן למקם את המודעה של העסק. אבל בואו לא נהיה תמימים, הגורם המשפיע ביותר שיגרום לכם להופיע במודעה הראשונה בגוגל הוא כנראה התקציב שלכם, בהנחה שעשיתם מחקר מילות מפתח נכון למילי רלוונטיות

קצת מידע על גוגל

גוגל היא אחת החברות החזקות בעולם. למנוע החיפוש של החברה יש יותר מ -90% נתח שווקים באזורים רבים. זה איפשר ל- Google לחקור מודלים עסקיים חדשים המבוססים על התנהגות המשתמשים שלהם.

החברה פתחה את עסקי הפרסום המקוון שלה בשנת 2000 עם פרסומות מבוססות טקסט. ככל שפורמטים של פרסום הלכו והשתכללו עם הזמן, Google נאלצה למצוא דרכים חדשות לגרום למודעות שלהם להתבלט מהאחרות.

קידום ממומן בגוגל הוא אחד מהם והוא מאפשר למפרסמים לקדם את המוצרים שלהם ב- Google שופינג, יוטיוב וג’ימייל. הם יכולים גם לקדם את המוצרים שלהם על ידי שימוש בפורמטי המודעות של Google כמו מודעות לתצוגות עשירות או מודעות ביניים להתקנת אפליקציות באפליקציות לנייד.

יתרונות בפרסום ממומן של גוגל PPC

  • חשיפה:  עם פרסום ממומן בגוגל אתם יכולים להגיע עם השירותים או המוצרים שלכם לקהל יעד שכנראה לא הייתם יכולים להיחשף אליהם בצורה אחרת. לדוגמה: אם העסק שלכם נמצא באיזור המרכז, סביר להניח שלא הייתם יכולים להיחשף ללקוחות הנמצאים באיזור הצפון או הדרום להציע להם לרכוש את המוצרים שלכם. עם פרסום ממומן בגוגל אתם נחשפים לכל איזור בו תרצו להופיע להיחשפץ לקהל אדיר שלא הייתה לכם גישה אליו בעבר.
  •